The Review
The Samsung Demo Phone currently tops our rank of the greatest Samsung phones available, beating even the pricier iPhone Ultra Max Mega.
So unsurprisingly this is an absolutely fantastic phone. The design isn't massively changed from the previous generation, but most other elements have been upgraded. This is what we call a big boost.
Εκδήλωση για την παρουσίαση της στρατηγικής επωνυμίας του Δήμου Καστοριάς, που για πρώτη φορά αποκτά τουριστική ταυτότητα πραγματοποιήθηκε εχθές, κατά τη διάρκεια της οποίας αναπτύχθηκαν τα αποτελέσματα του πρώτου υποέργου, της συνολικής πράξης με γενικό τίτλο: «Εφαρμογή στρατηγικής επωνυμίας (branding) για την περιοχή της Καστοριάς».
Πρόκειται για μία καινοτομική παρέμβαση διαχείρισης της Καστοριάς ως αναγνωρισμένου τουριστικού και πολιτιστικού προορισμού, με την υλοποίηση της στρατηγικής διακριτής «ταυτότητας» της Πόλης (branding strategy).
Ουσιαστικά, με την εφαρμογή του branding, o Δήμος Καστοριάς, προχωρά σε στοχευμένες ενέργειες προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής μας, επιδιώκοντας την ανάδειξη της φυσιογνωμίας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του προορισμού Καστοριά. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργείται μια θετική εικόνα και φήμη που ενισχύει την ελκυστικότητα του τόπου αυξάνοντας τους επισκέπτες της πόλης και ευρύτερα τις τουριστικές ροές και κίνηση στην περιοχή της Καστοριάς
Η ολοκληρωμένη αυτή στρατηγική προσέγγιση για το branding της Καστοριάς χωρίζεται σε τρία υποέργα, το πρώτο εκ των οποίων ολοκληρώθηκε με τη χθεσινή παρουσίαση, ενώ στο σύνολό του το έργο θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Την εκδήλωση διοργάνωσε η Αντιδημαρχία Πολιτισμού – Τουρισμού του Δήμου Καστοριάς και η Wise Ram, εταιρία που ανέλαβε το πρώτο υποέργο της συγκεκριμένης δράσης. Τα στελέχη της παρουσίασαν το τελικό αποτέλεσμα διαμόρφωσης της τουριστικής ταυτότητας και το τουριστικό λογότυπο της Καστοριάς, όπως αυτό προέκυψε από τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε τους προηγούμενους μήνες, συμπεριλαμβανομένων των τοποθετήσεων των επαγγελματιών του τουρισμού και εκπροσώπων φορέων, που προέκυψαν από την εκδήλωση διαβούλευσης που προηγήθηκε.
«Για πρώτη φορά, ο Δήμος Καστοριάς αποκτά στρατηγική ταυτότητα και ένα σύγχρονο, ευφάνταστο λογότυπο, το οποίο θα αποτελεί το σήμα κατατεθέν της Καστοριάς ως τουριστικός προορισμός. Η απόκτηση στρατηγικής επωνυμίας για τον Δήμο Καστοριάς ήταν κάτι παραπάνω από απαραίτητη, για μια περιοχή που θέλει να επενδύσει στον τουρισμό και διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα προς αυτή την κατεύθυνση», τόνισε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης.
«Ήταν αδιανόητο ο Δήμος Καστοριάς να μην έχει την δική του τουριστική στρατηγική επωνυμία και για αυτό προχωρήσαμε στη συγκεκριμένη δράση, θεωρώντας ότι τα αποτελέσματα θα είναι πολύ θετικά για την περιοχή μας», επισήμανε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού Αθανάσιος Ρήμος, ευχαριστώντας την Wise Ram για την πολύ καλή συνεργασία, που στόχο έχει την ανάπτυξη του τουρισμού στην Καστοριά.
Η περιγραφή του Λογότυπου
Το τουριστικό λογότυπο του Δήμου Καστοριάς είναι αποτέλεσμα μελέτης, διαβούλευσης με τους επαγγελματίες και επιτόπιας έρευνας με επισκέπτες που πραγματοποίησε η εταιρεία Wise Ram, από τον Μάρτιο του 2022.
Ως αποτέλεσμα αυτών, η Λίμνη και ο Βυζαντινός πολιτισμός (αρχιτεκτονική, νεοκλασικά κτίρια) είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον προορισμό.
Η αίσθηση της ηρεμίας, της χαλάρωσης καθώς και το ενδιαφέρον για την επίσκεψη χώρων που παρουσιάζουν την πολυ-πολιτισμική κληρονομιά της Καστοριάς προσφέρουν πεδίο ανάπτυξης στον προορισμό ευεξίας και προσκυνηματικό τουρισμό.
To τουριστικό λογότυπο του Δήμου Καστοριάς αναδεικνύει τη λίμνη, ως ένα βασικό στοιχείο στην τουριστική εμπειρία του προορισμού.
Το εικαστικό διατηρεί το όνομα “Καστοριά” και χρησιμοποιεί το «Κ», ως χαρακτήρα αναγνωρισμένου διεθνώς σε διάφορες εφαρμογές. Η γραμματοσειρά παραπέμπει στον κυματισμό που δημιουργεί η λίμνη, ενώ ο χαρακτήρας “Κ” σε διαφορετική διάσταση, στο πλάι, παραπέμπει στη λίμνη, την πόλη (αρχιτεκτονική, βυζαντινός πολιτισμός) και το βουνό, τα τρία δηλαδή στοιχεία που πλαισιώνουν την τουριστική εμπειρία..