Προσωποποιημένες – στοχευμένες αναζητήσεις μόνο με τη χρήση εικόνων ή βίντεο, μέσω της κάμερας του κινητού τηλεφώνου, φέρνει σύντομα η τεχνητή νοημοσύνη (AI) στην ψηφιακή καθημερινότητα των χρηστών της τεχνολογίας.
Την περαιτέρω αξιοποίηση των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη μεγαλύτερη οπτικοποίηση των αναζητήσεων στο Διαδίκτυο, δρομολογεί η Google, ενεργοποιώντας σταδιακά μια σειρά νέων λειτουργιών μέσω των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Πλέον, δημιουργούνται εμπειρίες αναζήτησης που είναι πιο απλές και πιο οπτικοποιημένες από ποτέ, ενώ στο μέλλον, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, οι δυνατότητες αυτές θα είναι άπειρες.
Στόχος του αμερικανικού κολοσσού είναι να γίνει η εξερεύνηση της πληροφορίας ακόμα πιο φυσική και απλή. Ενα πρώτο δείγμα είναι η βελτίωση του Google Lens, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται πάνω από 10 δισεκατομμύρια φορές τον μήνα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν αυτό που βλέπουν, χρησιμοποιώντας μόνο την κάμερα ή τις φωτογραφίες τους, απευθείας από την επιλογή αναζήτησης.
«Αναζήτηση οθόνης»
Το επόμενο βήμα, που θα γίνει μέσα στους επόμενους μήνες, θα είναι η «αναζήτηση οθόνης» στο Αndroid. Με αυτήν την τεχνολογία, οι χρήστες θα μπορούν να αναζητήσουν όποια εικόνα ή όποιο βίντεο βλέπουν στις ιστοσελίδες και στις εφαρμογές τους, όπως στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων και βίντεο, χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το περιβάλλον της εφαρμογής.
Για παράδειγμα, κάποιος φίλος σάς στέλνει ένα μήνυμα που περιέχει ένα βίντεο, το οποίο τον δείχνει να εξερευνά το Παρίσι. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με ένα μνημείο που εσείς εντοπίζετε στο «παρασκήνιο» του βίντεο, μπορείτε απλώς να πατήσετε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας ή το κουμπί της αρχικής οθόνης στο Αndroid κινητό σας (το οποίο με τον τρόπο αυτό ενεργοποιεί το Google Assistant) και, στη συνέχεια, να πατήσετε στην «οθόνη αναζήτησης». Ετσι, το Lens αναγνωρίζει το μνημείο ως το Palais du Luxembourg, για το οποίο μπορείτε να μάθετε περισσότερα κλικάροντας πάνω του.
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ